Η ΟΠΕΡΕΤΤΑ ΞΥΔΗ

ΘΕΑΤΡΙΚΑ

 

Πανηγυρική η έναρξις της προχθές το βράδυ στο Ιδιαίον Άντρον.
Πολύς και καλός κόσμος κατεχειροκρότησε και το σύνολον και
χωριστά ένα – ένα τους διαλεκτούς καλλιτέχνες.
Την κ. Νέλλη Ροζιέ το Ρεθεμιώτικο κοινό την είχε γνωρίσει ως
σουμπρέττα και είχεν τόσο εκτιμήσει το παίξιμό της ώστε έμεινε
κατάπληκτο από την εξέλιξή της σε πρίμα. Την μελωδική φωνή της
ξεύρει να την συνδυάζη με ένα καλό παίξιμο, οι κινήσεις της πάνω στο
σκηνή είναι ρυθμικές και οι εμφανίσεις της, σε τουαλέττες, γοητευτικές.
Η Σουμπρέττα Δις Βούλα Νικολαΐδου με το παράξενο σέξ-αππήλ
πούχει, με την ωραία και γυναικεία της φωνή, και το καλό της παίξιμο
από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο πάλκο-σένικο του Ιδαίου
Άντρου, κατέκτησε τις συμπάθειες του κοινού κι έγινε το αντικείμενο
των θερμοτέρων και ζωηροτέρων εκδηλώσεών του.
Ο τενόρος κ. Κ. Στολίγκας πάρα-πολύ καλός. Έχει φωνή γλυκειά και
έντονη, ξεύρει δε να την χειρίζεται με θαυμαστή τέχνη. Το μπαλέτο
άρεσε πάρα πολύ και κατεχειροτήθη. Όσα εύγε και να πούμε για τον
οργανωτή του κ. Σ. Γρηγοριάδη είναι λίγα.
Έκαμεν επίσης καλήν εντύπωσιν ο πλούτος των σκηνικών του θιάσου.
Κρίμα μόνο που η σκηνή του Ιδαίου Άντρου δεν είναι κατάλληλη για
τόσο και τέτοιο σκηνικό πλούτο.
Δεν έμεινεν επίσης απαρατήρητον ότι ο θίασος είναι πάρα – πολύ
ντυμένος.

Δεν μπορούμε παρά να συγχαρούμε τον κ. Ξύδη για την
αναμφισβήτητα επιμελημένη εργασία που μας παρουσίασεν.

μ. Γ. ς.

EΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΥΠΟΣ  3 ΜΑΡΤΙΟΥ 1934

Αφήστε μια απάντηση